Samsun Ozon Tedavisi

Samsun ozon tedavisi ile katlanılmaz ve sebebi bilinmeyen ağrılara veda edebilirsiniz.

Ozon tedavisi nedir? Ozon tedavisi ağrı, rahatsızlık veya yaraları tedavisi etmek amacıyla vücudumuza belirli oranlarda ozon gazı verilen tedavidir. Ozon gazı bağışıklık sistemini uyardığı için etkili sonuçlar elde edilebilir.

Tedavi amaçlı kullanılan ozon saf halde bulunur ve saf oksijenle karıştırılarak kullanılır. Kullanılacak miktar hastanın durumuna ve uygulanacak alana göre değişiklik gösterir. Bu nedenle alanında uzman bir hekim tarafından uygulanması gerekir.

Samsun ozon tedavisi hakkında bilgi almak için Uzm. Dr. M. Fatih Sökmen ile görüşebilirsiniz. Bilgi almak için Randevu linkinden ulaşacağınız formu doldurabilir veya 0539 940 5527 nolu telefonu arayabilirsiniz.

Ozon Tedavisinin Uygulanmadığı Durumlar

Ozon tedavisi,

• Enzim eksikliği bulunan hastalara,
  • Hamilelere,
  • Emzirme evresindeki annelere,
  • Kronik alkolizm olan kişilere

uygulanmaz.

Uygulama yapılmadan önce, hastanın ozon tedavisine uygun olup olmadığı varsa tedaviye engel teşkil edecek durumları kontrol edilir. Ozon tedavisi ile iyileşme sağlanacak rahatsızlıkların ne ölçüde iyileşme sağlayacağı hastaya aktarılır. Metabolizma farklılıkları tespit edilerek, hastaya uygun dozlarda ozon tedavisi uygulanır.

Temel amaç, hastada iyileşme süreci başlatılırken farklı yan etkilere neden olacak durumlara sebebiyet vermeden ve olumsuz sonuçlar alınmadan rahatsızlıkların tedavi edilmesidir.

Samsun Ozon Tedavisi, Tedavi Süreci ve Yan Etkileri

Samsun ozon tedavisinin bilinen herhangi bir yan etkisi yoktur ancak ozon tedavisi uygulanacak hastaların uzman hekim tarafından yukarıda bahsettiğimiz tedaviye engel durumlarının olup olmadığı tetkik edilerek araştırılır.

3 ila 5 seans sonra hastalarda iyileşme sendromu olarak bilinen şu etkiler görülebilir,

• Halsizlik
  • Baş ağrısı

Ancak bu belirtiler vücudun doğal tepkisi olarak karşımıza çıkar ve geçicidir. Bu belirtiler, edaviye devam edildiğinde ortadan kalkacaktır.

Ozon tedavisi ne kadar sürer? Ozon tedavisinin seansları ortalama olarak 30 ila 45 dakika arasında değişir. Hastanın durumuna, metabolizmasına ve sürecin gelişimine göre 12 ila 14 seans uygulanabilir.

Uygulamaya başlandığında her seans 2 haftada bir yapılabilir ve süreçle birlikte seans aralıkları ayda bir yapılabilir. Bu süreler tümüyle hastanın ve hastalığın durumuna ve metabolizmasının verdiği tepkilere göre değişiklik göstermektedir.

Ozon Tedavisi Nelere İyi Gelir?

Samsun ozon tedavisi ile şu alanlarda fayda sağlanması beklenir,

• Yaraların iyeleşme sürecini hızlandırmada
  • Alerjik reaksiyonların giderilmesinde
  • Ağrıların hafifletilmesi ve tedavi süreçlerinin hızlandırılması
  • Antibakteriyel özelliklerinden dolayı, bakteriyel rahatsızlıkların ortadan kaldırılmasında
  • Kanser, tümör çeşitlerinde
  • Antioksidanların etkilerini artırmada
  • Metabolizmanın hızını artırarak yağ yakımının artırılmasında
  • Tip 2 diyabet hastalarında hücre hasarlarının onarımında
  • Seratonin üretiminin artırılmasında
  • Toksiklerin atılmasında
  • Yaşlanma etkilerinin ortadan kaldırılmasında

Randevu almak için:

Adres:

Kılıçdede Mah. İstiklal Cad.

Özçelik Apartmanı No: 177/10

56’lar İlkadım/Samsun